Vědec, nebo hračička???

11.06.2013 11:20

Vědec, nebo hračička??

09.06.2013 10:08

Stále se přemáhám nezveřejňovat nic na wiki, nevarovat okolí, protože bych byla sama proti sobě, ale alespoň si tady, nejen na facebooku, udělám poznámku o člověku, který mi dokázal od listopadu 2012 do konce ledna 2013 roztočit v peněžence svými sny a plány cca 200.000,-Kč investice do projektu, který stejně jako většina jeho rádoby projektů zůstala nedokončena. Jeho jméno je pan Tomáš Suchan (dále jen rádoby "vědec").

Projekt byl o technologii, které interně říkáme "budka", abychom jí dali honosnější název, pan "vědec" vymyslel REVIS. Ta naše budka měla mít ozdravné účinky a ještě spousty dalších funkcí, každopádně naše budka je nyní plná nepořádku a prázdná, dále si s ní nikdo nehraje.

 

Proč jsem takto rozhořčena? Mám pro vás všechny jedinou odpověď. Naletěla jsem, díky své vlastní hlouposti, nevědomosti a důvěřivosti. Naletěla jsem člověku, který na první pohled dává v šanc srdce na dlani a následně vám vezme vše, co mu přijde namysl, aniž by si to uvědomoval, je prostě takový .. nesmíme mu to mít za zlé, jen se mu vyhnout, abyste neměli nakonec starosti, jako mám nyní já.

 

Opomenu soukromé záležitosti, které mne vedli k tomu se s tímto člověkem vůbec bavit, začnu psát o těch "obchodních", ze kterých následně vyplynulo, že platím dětem hernu, kde si staví své hračky na úkor matky dvou dětí.

 

Šlo o člověka, který se mi poprvé představil, jako známý a úspěšný vědec, neměla jsem důvod mu nevěřit, okolí ho za něj považovalo, on sám se tvářil jako suverénní ve všem, co dělá a dělal. Vyprávěl mi o svém týmu lidí, kde jedna dívka je doktorkou v IKEMU, další je světoznámý a úspěšný neurolog, samí technici a odborníci .. nebyl důvod nevěřit, takto je prezentoval i na setkání, kdy jsem celý ten tým lidí, kterému on údajně dělal "šéfa", poznala. Nikdo z nich se neohradil a já věřila. Nejen já, ale celá má rodina. Během pár hodin jsem slavného neurologa měla ubytovaného v domě, ve kterém pochopitelně na mé náklady a vše s nimi spojené vegetil i slavný vědec, mozek všeho, znalý nej nej a hi-tec.

 

Začal vývoj naší budky, pronajala jsem prostory, zaplatila náklady na postavení budky, zabezpečila milého vědce včetně slavného neurologa po materiální stránce (nákup nového mobilního telefonu, bydlení, strava apod.), až najednou jsem začala vnímat, co se okolo mě děje. Zjišťování skutečností bylo bolestné a zničující jak pro mne, tak celou mou rodinu:

 

  1.  Pan vědec není známý, ani slavný, ani trochu není úspěšný a hlavně, je bez vzdělání, nemá ani vyuční list
  2.  Jeho tým nejsou neurologové, ani lékaři, ale pouze on z nich takto renomované pracovníky dělá. Z doktorek jsou zdravotní sestry, které jsou rády za svá pracovní místa tam, kde je mají, neurolog je odmaturovaný chemik věčně se povalující v posteli, líný tak, že máte pocit, že potřebuje pomoc i dýchat, aby se nenamáhal. Téměř nikdy neměl zaměstnání, veden na pracovním úřadě léta letoucí.
  3. Technici? Jediný schopný, ač zpomalený je z celého týmu pan Pavel, který byl schopen postavit Budku.

 

Následovalo vystěhování slavného vědce z domu zpět na ubytovnu, vyždímaná, zklamaná a rozezlená se snahou najít řešení, jak požár, který zapálil uhasit a neposlat samu sebe včetně okolí nejen finančně ke dnu. Ani na to neslyšel a v lednu tohoto roku vznikl spor, když začneme prostory pronajímat za účelem zisku, kde bude moci vyvíjet svou technologii? 

 

Lidičky, vy co víte, o kom je tento článek, znáte jej, doufám, že si dáte pozor a do žádných projektů s ním, ani podobnými lidmi nepůjdete, mě to stálo obrovské stresové vypětí, několik kolabsů, nyní je rodina rozhádaná (a nemyslím tím manželství ani jiné vztahy), brutální finanční krizi, apod.

Nejsem schopna ani popsat, jak moc jsem rozbolavělá z toho, jak někteří lidé dokáží nevědomky tolik ublížit. Bože, když si představím, jak často jmenoval mé děti .. 

 

Na pana vědce bych však měla několik otázek, pokud dojde k tomu si tuto poznámku přečíst (což pochybuji), určitě mi rád odpoví:

  1.  Několikrát jsi konstatoval při jízdě v autě, že bychom si měli všichni odpočinout a navrhoval jsi "Tropical Islands" .. zase jsi chtěl, abych platila já???? Když ne, kdo tedy, když .. ;)
  2. Navštívíš konečně odborníka??? 
  3. Proč se neživíš jako obchodník, dokážeš lidi překacat a uargumentovat i nesmysly, konečně by ses dostal z finanční tísně a řešil problémy???? 

 

Bylo by toho více, každopádně tím, že skončíme s naší budkou, spadne ze mě kámen a budu opět stát na začátku cesty, zvedat se ze země a stavět poražená na nohy. Hurá do toho!! Každopádně mě to velmi ponaučilo a už NIKDY nedovolím, aby takový sobecký egosista bez špetky sebevědomí zasahoval do mého života, a nejen mého!

 

Jeho příznivcům přeji, aby se k těmto zkušenostem nikdy nedopracovali a brali tuto poznámku jako fakt, že je to můj pohled na danou situaci, pohled můj a mého blízkého okolí, které na něj doplatilo. Život jde dál, ale já už v tom svém nechci žádného vědce, natož takového, který ani vědcem NENÍ!