Autorka: Barbora Věra Svobodová

08.12.2013 15:57
8642
 
jou jou panečku to je ti úlet,
nevidíš neslyšíš jenom ses zalek
pomalu běžím nahohu dolu,
poblíž sedí necítí nohu,
jak krásně umírá veškerá touha,
běžím a nedýchám řikám si ouha
AU zas mě to bolí jau krásně mě školí
"jedem on line"
tak si to ukládej někam jestli chceš
nebo mi zas na-dávej kam se to cpeš
jen tak volně zas nahoru dolu
klidně i divoce prostě spolu,
tikají hodiny malý se bojí
nevidí neslyší pomalu brojí
blíží se vteřina jež všemu velý
sejdem se zas až budem celý
 
 
20851
 
Já jsem ta špína,
já jsem váš strach.
Bojíš se hodně?
Budu i vrah Ha........
Zabiju tě rychle
či mučit tě budu.
Čumíš jak krychle,
zbavim tě studu.
Jenom se neboj Mymy moje
s velikou láskou tě ponořím
i do hromady hnoje.
 
 
Aj ta filozofie hnití
brání nám tak trochu v žití.
Spálíš sice spoustu kouře,
ale v hlavě je to velká bouře.
Neurol a podobný sračky
zavedou tě do zatáčky.
Srovnej co bys měl,
dělej jen co by si chtěl.
 
 
 
Co můžeš udělat dnes neodkládej na zítra.
 
Když času máš
tak už se snaž
 
nezatracuj naději
 
snad můžeš jít
o světě snít
 
slunce: neboj já tě zahřeji
 
zkus užít dne
už skonči sne
 
reálem tě poleji
 
tak dneska zkus
jít cesty kus
 
než jí jiní zabrají
 
už zítra snad
bude tu hlad
 
duše hrůzou zmírají
 
hned umíš žít
co více chtít
 
vše navždy teď pomíjí.
 
 
Nesmír
 
Nám nesmí nic překážet ani láska
neni to totiž jen do loterie sázka
je to i pokora mladého doktora
zen nebo blázen, to zní jak mantra
len nebo já jen, není to sranda?
 
 
o tebe
 
beru vše
 
jejda kafko co s tím?
 
asi tě sním
 
a to jsem jenom brouk
 
 
 
 
ležím a cítím vedle sebe tvoje srdce
 
občas i pohyb, jak jedou tvoje ruce
 
si sice daleko ale tak blízko
 
až by se mi po tobě občas stýsklo
 
ráda se mučim tím pocitem 
 
že možná v sobě procitnem
 
 
 
dohromady
 
spějme do hospody
 
svody
 
schody
 
doprovody
 
vody
 
či ohně at už je po mě
 
v tobě
 
 
bratr a sestra,
či uplně cizí? 
kámen či cihla, 
zcela nazí
 
hou hou zvoní hrany mezi mravy, 
jdou jdou strachy za snahou. 
hou hou beží těží snahou, 
dokonale nahou
 
nerozumí jen se snaží, 
klátí sebe se sebou
 
 
 
Ou ou to to bolí čekání na to co všichni vědí
 
hou hou hou hej hej hej
 
tak mi ho tam klidne dej
 
bude to nej nej nej
 
klidně i něžněji když budeš chtít
 
uvidíš sám co bude se tady dít
 
 
 
v obludné samotě ještě víc chcu tě
 
chcípám a umírám už anii nedýchám
 
občas se nadechnu ale moc si nevzdechnu
 
vzdycháš když usínáš, na mě se podíváš
 
umírám rozkoší a hlava se mi rozkočí
 
vzdychám a pláču si a tahám tě za vlasy
 
občas tě uškrtím fakt se tě nebojím
 
jou
 
pláču a usínám............
 
už zase nedýchám
 
a znova naučit jak plíce procvičit
 
aspon to hulení nás trochu dohání
 
 
touhou pouhou, 
 
nebo samohanou
 
samou snahou dokonalou
 
nemám danou představenou
 
 
oceán
oceán je jen kapka v moři tebe
oceán je jen kapka v moři nebe
do nebe pro tebe
nebo do mě
pro mě 
za mě
poval mě
dlouze 
krátce
hrubě
sladce
ó ty noce
dlouhé krásné noce
a ve dne nám tu svítí slunce
 
sama si tahám tě za vlasy
sténáš jak čubičkahraje nám hudbička
líbat tě pro štěstí snad se mi poštěstí
můžu zas až na doraz?
nebo jen naokraj
no znáš to na začátek
nebo na konec 
sem to já pitomec
 
nic 
nic neni náhoda
nic neni osud
je to furt dokola
vypadnem odsud?
 
jsi něco mezi světlem a tmou
jsi to co mě drží nad vovou
jsem jak delfín modravý
co po ránu tě popravý
jsi něco mezi vesmírem a mnou
jsi to co jsem našla u nohou
nejsi nic jen tmou co se mnou hází
nejsi víc jen to co mi schází
jsi i hlava prázdných frází
tak koukej kolem sebe líp
uvidíš že neni jenom pích
 
holuba, 
lenine, 
jedině, 
na vině
 
od míru do miru 
mířím až k nesmíru
 
lítám nad zemí
hořím jak pochodeň
ve vás zas uvěřím
až se mi dohodnem
jí tam prověřím
nevím už jak povodeň
vás do vody ponořím
až si vše probodnem
 
 
pořádně když to v duši hnije 
a studí z hnusu kolem v lidech 
biju na poplach už nemám strach 
ou
jedu a nevnímám, nespím jen nedýchám
pořádná deprese je to co s tebou zetřese
studí zima, spát ti nedá
peklo okamžiku dění co v tobě všechno mění
 
letím a s ním, 
je jak sen co stal se mi osudem 
až tady s váma nebudem
 
brzo bude nový den, 
a já si už zas snim sen 
sežeru, nikam se já neženu
zaženu se do stínů s obrovtým blantem, 
uzavřu se do kruhů v ruce s volantem
 
 
Jsem Dexter 
či uchylná tetička, 
prostě jasně 
vloudila se chybička
 
cestou necestou, hezkou i nehezkou
lechkou nelechkou, dnem či vrchem
možná se zas jednou zvrhnem
 
jak je? 
kde je? kdo a proč? 
hned sem skoč 
či počkej chvilinku na mojí maminku 
nebo její bábovku ke kafíčku 
hmmmmmmmmmmmm ty jeden zajíčku :DDDDD 
smim tě sníst?:DDDDDDDDDDDDDD 
smí se lidi jíst?či pít? 
bdít či snít je jedno 
hlavně že máme v hlavně hovno :DDDD
hlavně ty hlavně
pistolí pušek 
i malých mušek
 
 
bob a bobek sem nám zaklekl
 
nebo spíš zalekl a pak zas utekl
 
 
budu si tě muset zakázat 
abych nemusela se tolik bičovat 
chci tě stále víc a víc 
nevim co k tomu ještě říct 
jen teču a šílím rozkoší 
co v tichu se jen neslyší 
nevím a nedýchám 
čekám nespíchám nic a nikam
 
 
ticho broučku
nesu ti loučku
louku jak květ
je to náš svět
 
bojím se bojím, že se mě bojíš
bojím se bojím že špatně se hojíš
bojím se bojím že skoro nejíš
nejíš a nedýcháš, prostě moc pospícháš
 
 
si věčný nekonečný, neskutečně lákavý a sladký jak bombonek
bežim jak můžu, dejchám jen v přestávkách. nebojim a hladim tu tvojí sedmou
sedmou či třináctou, neni nám patnáct, letmou nebo dlouhatou, bojíš se vidět pravdu nahatou
 
 
brouku bruku , vidíš tu louku? brou brou ku
u
u mě stůj. si hrob můj
 
 
ooooooooooooooooooooo o o 
bolí to jak bejzbolovoou holí po papuli
bej bej bejby
nech mě už jít
nemůžu už ani snít
nemůžu žít, nemůžu dýchat
a ty chceš píchat?
 
nevadí ti ani bolest? tak na kopytou mě roznes
tak jak roznášíš noviny, do každý rodiny
 
moje M
je moře
i nesmír už
tak se tuž
 
hůůůůůůůůůůůůůůů 
oddej se snůmmmmm
je to jak dům
stavý se od základů
 
šílím až štěstím pláču, 
smylním s touhou sráčů
 
pílím se oddám, 
a víc už nedám
 
sereme to už pár pátků, 
miluju tě od začátku
 
jemně, pomalu, hruběji a rychleji......... 
mučila bych tě klidně hodiny
 
moje M tady jsem
já to mám a všechno dám
z ničeho něco a víc a víc
jsem jak ta plíseň
o čem že je ta píseň?
mám velkej bizz i když klidně zmiz