Autorka: Barbora Věra Svobodová (II.)

08.12.2013 16:03
Ve větru
 
čistý
Nahý a bez masky
stojím tu sám.
Kolem mě tady
maškarní bál.
Ozdoby cinkají,
masky se smějí.
Co pak já dělá"m",
v tomhle tom reji?
Zpíval jsem dosyta,
jedl jsem stejně.
Ale smát se jak maska
to však mi nejde!
 
 
8I
Ležet ještě v postýlce,T
proplétat se spolu. ______
Oddávat se nadílce,I
proklouznout až dolu.I
**************__ _
                             O  I
Jemně ve své rozkoši,I
procházet se rájem.U
O niž nikdo netuší,(
neboj tohle zvládnem P
HHHHHHHHHHHHHHH L
V mžiku ti roztají I
i maličké touhy. /
_______________
Myslíš že prohrají,8
den je tak dlouhý.8
_______________
Možná i potají I
sny se mi zdají,I
je to tak volný let.I
Kdo mi v něm brání?I
Ti co ve strachu I
chápou se síly.  I
Nemají potuchu,I
že mysl se mýlí.HHD
 
Velikonoční
V rozpaku své nestoudnosti,
ďábel nás tu všechny hostí.
Brodíme se horou kostí.
Kdo však z nás se tady postí?
Zhora na to všichni serou,
další sousta do úst berou,
maso přátel klidně žerou.
Zkouším měřit jinou měrou!
 
16
Protnout hrod studu,
nestat se okovem.
Snad lepší budu,
než s potupou zahynem.
 
20851
Zlo mi zžírá moje srdce,
zase už mám krumpáč v ruce.
Rychle schovat skutky zlosti,
než-li přijdou další hosti.
Ti se taky brzo postí.
Zbudou z nich jen holí kosti!
(Už chci říci všemu dosti,
však nechci se vzdát té radosti,
proto budu kopat zas a znova,
dokud i vy nebudete u mne doma.)- Adam Green
 
7
Neboj se že prohraješ,
však se ještě nasměješ.
Jen si šlapej cestu svou,
je jedno jestli sám či ve dvou.
Spoustu síly tady sálá,
teče, proudí jako láva.
Záleží co pošleš dál.
Tak proč by ses chlape bál.
 
Stáhneme se s kůže,
jak se každý zmůže.
 
Bodleru
V myšlenkách se opakuji
s rukou volně loženou,
v propast hledím na okraji
snad mě známí doženou.
Až zas jednou znova splynem’
necháme se volně nést,
třeba proč ne klidně plynem
vnitřnosti nám budou téct.
V rozkladu té necudnosti
rozpouštět se potají,
pozveme sem řadu hostí
i červi se k nim připojí.
Prostupovat znovu hlínou
živit život rozkladem
z kukel se tu jen tak líhnou
motýl, mol před potkanem.
Z kanálu si líně kouká
co by mohl s chutí sníst,
pozoruje to i malá moucha
kam by měla děti snýst.
 
2
držíme se spolu znova,
čert vem pořád prázná slova.
jen co nás teď pojí blíže,
i v mé duši zase dýše :)
 
Sinusoida
někdy jen nádech výdech
někdy den a noc
někdy zas s měsícem
někdy i s rokem krok
Ploužím se jím svůj sen,
občas padám i stoupám zároveň
tedy jsem
Už jen výdech, nádech
i den a noc
zas s měsícem
tobě na pomoc.
 
3
mimo
jsi pro mě pouto
jsi pro mě hranice
ač vlastně nejsi tím,
krásná i chmurná
jak velká žranice.
možná jak život
možná že smrt
chceš-li to člověče
tak klidně trp.
neboj já ostrážím
to tvoje vzkříšení,
neboj se zasvítím
na další vstávání.
já už se nebojím,
já změnu vidím....
ještě se chvěju,
trochu stydím,
ale už žádné
chyby nevídím.
všechno tak krásně
do sebe vklouzlo,
až je mi s toho
maličko ouzko
ne vůbec ze strachu
vůbec ne z "malosti"....
cítím to chvění
vážím si starosti
koukám se, pěním
jak moře o kosti
ze země trčící
jak ostré útesy
do ticha hučící,
už i tvar skrz hmotu měnim
 
"Anděl"
Anděl letí slunci blíž
pojď odsuť ho líp uvidíš.
Letí letí plný sil.
Snad to dobře pochopil?
Ikarova křídla má,
doufá že ho slunce zná.
Pod ním v dáli leží svět,
s téhle výšky krásný květ.
Jenom zblízka se mi stýská,
že tu nejsou všichni štístka.
 
xxx
Láska. Kdo mi tu věc dal?
Zdravý rozum s tím si vzal.
Já teď šílím pocitem,
že tu žárem procitnem.
Srdce bouchá ostošest,
ty však stínáš ruku v pěst.
Že by šel cit jen tak vybít?
Půjdu rači něco vypít!
Vypít, vyblít už je čas,
dobré časy jsou tu zas.
 
Velmi smutný příběh retardovaného Ježíše v lůně
 
Byl jsem velmi dlouho pryč
tak proč tady stojí kříž?
Prý je pro mě, tak to dík,
dyť nespáchal jsem žádný hřích!
Teprv čerstvě zrozen jsem
a to mám být už zahozen.
To tělo mé ve smutku rdousí.
Staří řvou a rvou si vousy.
Proč to dítě nechat žít?
Když narodil se jako žid!
Komíny kouří, pece hučí.
Co to pálí? Mámi uši.
To nemůže pravda být
jdu se radči utopit.
 
20852-3
Úchyl
Uchýlil se úchyl ukrýt
že ho někdo chce prý zabít.
Chlapce malé má moc rád,
lízátka jim zkouší dát.
Ale děti ulice
vědí co je pedofil,
sladkostí má velice
možná že to nepřežil.
 
Sexuální absťák
 
To je teda úroveň
špinit naši českou zem.
Zem to hezká pravda jest,
ale je tu cítit lest.
Přísaha to zdá se být,
budu činit to co má jít.
Inflace jen divně kouká,
jak preparujem brouka.
Dluhy rostou do výše.
Kam až? No dovíš se.
Patří nám taky klid,
když se semknem bude líp.
pod vodou
pod vodou
pichlavej pohled
pichlavej pohled